

Кабінетом міністрів України прийнято постанову № 66 від 24.01.23, відповідно до якої громадяни України, перебуваючи за кордоном, зможуть отримати послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.
Закордонні дипломатичні установи України наділяються повноваженнями щодо:
проведення державної реєстрації актів цивільного стану;
внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання;
повторної видачі свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
видачі витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Вищевказані послуги українці матимуть можливість отримати за кордоном незалежно від місця їх проживання (перебування).
Перелік закордонних дипломатичних установ, які здійснюватимуть надання послуг з державної реєстрації актів цивільного стану, має визначити Міністерство закордонних справ.
Постанова набирає чинності через 10 днів з дня її опублікування.
Якщо ви потребуєте консультації адвоката з розлучень, дзвоніть 067-271-44-73, 098-665-05-40, 050-665-05-60 або заповніть заявку на сайті.